اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر در مرحله پایانی تجهیز قرار دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افتتاح بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این بیمارستان در مرحله پایانی تجهیز قرار دارد.

فارس من| بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر در مرحله پایانی تجهیز قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی را با عنوان «چرا مهدی‌شهر بیمارستان ندارد؟» مطرح کرده‌اند.

در این متن می‌خوانیم: «آیا جالب نیست که یک شهرستان چند هزار نفری یک بیمارستان کامل ندارد و از حداقل‌ترین امکانات برخوردار نیست. فقط یک بیمارستان در شهرستان مهدی‌شهر وجود دارد».

اخیراً عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان مهدی‌شهر بازدید کردند.

نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه امری بسیار مهم بوده و برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به مردم استان در حوزه سلامت، اتمام و بهره‌برداری با کیفیت و سریع از این پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های این دانشگاه است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی دستگاه‌های متولی در ساخت و راه‌اندازی این پروژه مهم گفت: یکی از پروژه‌های اولویت‌دار این دانشگاه، بیمارستان ۱۵خرداد شهرستان مهدی‌شهر است که در مرحله پایانی تجهیز قرار دارد و در روزهای آتی آماده بهره‌برداری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: این بیمارستان با زیربنای هشت هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث شده است و با اتمام تجهیز و بهره‌برداری از این بیمارستان در روزهای آتی، مردم شهرستان مهدی‌شهر و شهرهای هم‌جوار، دیگر نیازی به مراجعه به مراکز کلان‌شهرها ندارند.

دانایی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بسیار حائز اهمیت بوده و برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم، اتمام و بهره‌برداری با کیفیت و سریع از این پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های این دانشگاه است، بیان کرد: در شرایط کنونی و شیوع کرونا ویروس در کشور، باید همه با هم کمک کنیم تا با به روز رسانی تجهیزات و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت، خدمات شایسته به مردم شریف منطقه ارائه شود.

کرونا وقفه‌ای در روند اجرای پروژه‌های حوزه سلامت ایجاد نکرده است

عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: انتظار می‌رود با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، هر چه سریع‌تر بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان مهدی‌شهر به بهره‌برداری رسیده و این خواسته به‌حق مردم شهرستان تحقق یابد.

وی افزود: با توجه به تعهدات مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان متولی اصلی ساخت و همچنین تجهیز این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روزهای آتی شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی این بیمارستان خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روند و مراحل تجهیز این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان سریع انجام شده است که جای قدردانی دارد که با توجه به شیوع کرونا ویروس و درگیری حوزه سلامت با این ویروس منحوس، باعث نشده که حوزه سلامت از بهره‌برداری و راه‌اندازی پروژه‌های در دست احداث در مناطق زیرپوشش دانشگاه غافل شده باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول